Share your repls and programming experiences

← Back to all posts
The paradox
bwoop

A choose your own adventure game! Created by @bwoop, @Graybo8989, @Hell0oo, and @LukeNuzzolo. This was copied and pasted off of @TEAMTEAMTEAM and on to one of my repls, so if you encounter any bugs or errors, tell me and we will fix it. Record how many deaths you got and post it below!(only your first time counts, dont cheat)

Voters
MikeW3
TheOceanFace
Graybo8989
Squirrel777
Hell0oo
NickRuddick
Liam46546
211146
hello4691
TheCheeseCoder
Comments
hotnewtop
Codemonkey51

Cool!

bwoop
Graybo8989

i'm glad you enjoyed! :) @Codemonkey51

BobTheTomatoPie

you should really work on the css

bwoop

@BobTheTomatoPie ok we will work on it on the revised version

BobTheTomatoPie

you should probably do it on this version, people get angry if you repost the same thing with small updates @bwoop

bwoop

@BobTheTomatoPie no we are working on a new version with more ways to win, a story that makes more sense, and fixed problems people have with the original version

BobTheTomatoPie

hmm, they will call it cycle squeezing so when you do i would suggest you take down this one and replace it with the new one @bwoop

Graybo8989

I really hope everyone enjoys this game i know i only joined later in the making but im still really proud of what we all did! :)

JBloves27
Hell0oo

@Graybo8989 yeah im proud of mine. I wanna see if people can get my ending, which i practically made all by myself, as in starting from when you want to steal the supplies

Hell0oo

man i love active chat, very epic

bwoop

@Hell0oo chat dies

Hell0oo

@bwoop NO NOT THE CHAT.......NOT THE CHATTTTTTTT

Hell0oo

I worked on this game, because i have no life :3

JBloves27
Hell0oo

@JBYT27 oh im fine, just got a little brain damage ;)

JBloves27

lul ok @Hell0oo

JBloves27

Nice job!

bwoop

@JBYT27 Thanks!

bwoop

@JBYT27 did you play it?

JBloves27

np! and yes! i luved it! @bwoop

bwoop

@JBYT27 how may times did you die so i can put you on the leaderboard!

JBloves27

like 5 times! lol @bwoop

bwoop

@JBYT27 wow im suprised. there are a lot of ways to die

JBloves27

lol, must be painful xD @bwoop

LukeNuzzolo

Didn't die at all

bwoop

@LukeNuzzolo really? no way.

NickRuddick

that must explain how you typed this [email protected]

EekulD

Yay I finished the game!

You and your friend go around and find a vent. You crawl into it and navigate through. You find a vent that leads to a room, so you open it up and jump out. You look around and see the time machine. Your friend jumps down to. We turn on teh machine, and hop in. Flashing colors swirl around, but when they finally stop.. you are back home. You look around, nothings changed. Did you get it done clear of mistakes? It seems so.

You finished the game! GOOD JOB! You can be done, or you can start over and try to find a different way to win! start over!

bwoop

@EekulD good job! that was the easiest way to win, but there are two more if you want to look for them!

EekulD

where the hell did he get a sleeping dart gun from xD Then you just nod like it's completely normal ;D

LoganB2

this is good except for the one fact that it says that I clicked on links when in reality I didn't

good game nevertheless

bwoop

@LoganB2 im pretty sure that is a computer problem

hello4691

This is cool. Why does the Dad kill his own son though?

bwoop

@hello4691 They were wearing masks to cover their face so that they did not mess with past events other than the fire

hello4691

@bwoop Oh ok. Well they failed anyway

bwoop

@hello4691 lol that seems to be the plot of all time travel stories

hello4691

@bwoop Yeah they really messed things up in "Back to the Future"

bwoop

@hello4691 the characters or the movie developers

bwoop

@hello4691 because if its the characters you're totally right, but if its the developers i would have to disagree with you there

hello4691

@bwoop The characters

hello4691

@bwoop No, those movie were really good

bwoop
Soccer135246

cool! Btw you could do dis with twine, and much more easier

bwoop

@Soccer135246 most of us only know html, but i will keep it in mind thanks

peternielsen112

I noticed that you have an empty script.js file

bwoop

@peternielsen112 yes we didnt need it

peternielsen112

nice good job

bwoop
legobuddy63

I found all three! Really cool program.

bwoop

@legobuddy63 Nice job and thanks!

ComputingSquid

i think i found all the endings

bwoop

@ComputingSquid There are only 3

Graybo8989

not if you count the [email protected]

bwoop

@Graybo8989 deaths dont count as endings

Graybo8989

well your life ends @bwoop

bwoop

@Graybo8989 facepalm

Gr8est

Very Good.

bwoop

@CrashBatBat Thank you!

Gr8est

@bwoop, you deserved it!

bwoop

@CrashBatBat It wasnt only me, but thanks!

Gr8est

@bwoop, mhm

Graybo8989

Thanks for the support! @CrashBatBat

Gr8est

@Graybo8989, yw man! Great project!

ComputingSquid

yeh i won

bwoop

@ComputingSquid how many times did you die?

ComputingSquid

what the. There is a part of among us?

bwoop
ComputingSquid

seriously. WHY @bwoop

bwoop
[deleted]

i died 3 times lol

bwoop

@aboutthelol serious? i expected a LOT more

bwoop

but good job! @aboutthelol did you have any problems with the game?

[deleted]

its pretty [email protected]

bwoop

@aboutthelol Thanks but i cant take all the credit (just most of it ;) )

firedragondnd

7 deaths

bwoop

@firedragondnd nice! thanks for playing!

TsunamiOrSumth

nice job! if you changed the font family id give you a better mark tho

bwoop

@TsunamiOrSumth Thanks! What font did you have in mind?

TsunamiOrSumth

@bwoop Quicksand (thats just my preference)

bwoop

@TsunamiOrSumth ok i will try that for the revised version

bwoop

@TsunamiOrSumth btw how many times did you die so i can put you on the leaderboard

TsunamiOrSumth

@bwoop like 1 or 2 idk

TsunamiOrSumth

@bwoop i didnt finish tho

bwoop

@TsunamiOrSumth ok i hope you enjoyed what you did do

badst

Wasn't this posted yesterday?

bwoop

@pepelaugh yes, but i reposted it because it was like 9:00 and no one saw it

bwoop

except you, apperently