Skip to content
← Back to Community
Lil' Chat App! || Talk with your friends ||
Profile icon
CatR3kd

hiya

im back baby and i made a chat app lets go
it's very simple and that's because it's for a larger project heh heh (remember when i last said that??)
I hope you enjoy, any suggestions?

(would recommend fullscreen)

Edit: Thanks for the updoots let's get 100 (:<

Edit edit: I KNOW IM WORKING ON IT LMAO

Voters
Profile icon
BawilianSiam
Profile icon
YRM-ghostee
Profile icon
SillySnow
Profile icon
AxelFire
Profile icon
lilp6k
Profile icon
Kgbadz
Profile icon
Programmer323
Profile icon
MaelStom1
Profile icon
Hyderite
Profile icon
M07
Comments
hotnewtop
Profile icon
nameless12321

lol

Profile icon
NotMrMan

I like it!

One suggestion: maybe try to use replauth to get access to repl.it usernames (so people know who other people are)?

Profile icon
CatR3kd

thanks, maybe! @NotMrMan

Profile icon
RodneyWilliams3

it's mid

Profile icon
xXToluwaXx

NANI?! I've made a Chatty app in node.js and no one liked it, but this is where it is: https://replit.com/@xXToluwaXx/chatcord#server.js.
but I'm going to give a applaud for actually becoming famous

Profile icon
Programmer323

i forked it. how do i take out the recapathca? it says invalid dimain key @CatR3kd

Profile icon
CatR3kd

That's gonna be a big process...
@Programmer323

Profile icon
Programmer323

how to i remix it? @CatR3kd

Profile icon
CatR3kd
Profile icon
Programmer323

@CatR3kd what do you mean by uhh why? i am a little confuesed

Profile icon
Programmer323
Profile icon
Programmer323

@CatR3kd what do you mean

Profile icon
CatR3kd

Why do you want to remix it @Programmer323

Profile icon
Programmer323

So I can make a version for my family or use 😃@CatR3kd

Profile icon
CatR3kd

You can fork it on github
@Programmer323

Profile icon
Corus

lol maybe a commands list. like maybe /list that lists everyone on the server.

Profile icon
EliasTheGreat

This is really cool, a suggestion I have is that You should put a cooldown,
and something that I would like to point out this chat is vulnerable to socket.emit

Profile icon
Hyderite

woah nice!

Profile icon
M07

I forked this repl for my friends to use privately, and it's really nice, but I am having trouble disabling the swear filter, and my friends want to be able to swear.

Profile icon
JBloves27

Suggestion: add darkmode

Profile icon
JBloves27

Screenshot 2021-03-15 at 1.58.41 PM

uhhh?

Profile icon
CatR3kd
Profile icon
JBloves27
Profile icon
clientevent

@CatR3kd not fixed

Profile icon
TreeBen77

this is cool but it would be epik if u added everyone's names! keep up the good work :D

Profile icon
[deleted]

Screenshot 2021-03-14 at 06.29.14

alright who is this?

Profile icon
[deleted]

@TheC0derGirl Idk, but maybe make a captcha or smth. With simple python selenium anyone can make a raid thing

Profile icon
[deleted]
Profile icon
YuvanVighnesh

image
can u get a custom domain or something?
my school blocks basically every website that "isn't educational" xd

Profile icon
Corus

@CatR3kd , maybe add repl auth feature. And maybe add a feature where ppl can choose to be unknown. This is very fun btw.

Profile icon
LincolnMiddle

How about a cat theme? #catpersonyouwerechattingwithyesterday @CatR3kd

Profile icon
CatR3kd

0: shhh you're not supposed to tell everyone lol @DSAEvan

Profile icon
Bookie0

Try adding the username of who’s talking, more css, perhaps a favicon, and more colors! :D

Profile icon
CatR3kd

i'm just gonna add this to the post, but yeah im working on it lol @Bookie0

Profile icon
Bookie0
Profile icon
HackerX1

wow

Profile icon
Baconman321

Hehe, invalid unicode exploit works (as it always does). Maybe check for invalid unicode (if you can). Otherwise "blank" posts work.

Profile icon
CatR3kd

well, it's not worth patching because there's
200+ so yeah lol @Baconman321

Profile icon
Baconman321

@CatR3kd Oh yea definitely.

Well, when I mean invalid I mean numbers that aren't bound to a character.

But, yeah there's definitely 200+.

Profile icon
[deleted]

This is a great game and all, but here are some suggestions!

  • Might want to filter some words 0_0
  • Sometimes it says "4 user's online or something" but no-ones on i think, might be a bug
  • Maybe adding usernames would help to know who people are! like who's on and who sent messages!

Great chat app anyway! :D

Profile icon
CatR3kd

1: yeah, i've added a filter
2: It's the ones not in the full browser, socket.io doesn't lie lol
3: Yeah that's my next project
Thanks though!
@TheC0derGirl

Profile icon
[deleted]
Profile icon
[deleted]

Nice! :D

Profile icon
CatR3kd

(: thanks! @TheC0derGirl

Profile icon
[deleted]
Profile icon
elburg

nice

Profile icon
CatR3kd

Thanks!
@elburg

Profile icon
BananaJellyfish

This is nice!

Profile icon
CatR3kd
Profile icon
BananaJellyfish

Was i talkong to you on it, or just some random person? @CatR3kd

Profile icon
CatR3kd

not sure, im gonna add usernames and other stuff soon, ill make a separate post for it, i can @ you in it if you want @BananaJellyfish

Profile icon
BananaJellyfish

Yes, @ me please @CatR3kd

Profile icon
CatR3kd
Profile icon
[deleted]

@CatR3kd could you @ me too as i was going to ask the same question!

Profile icon
RayhanADev

Lol nice to see you! This is pretty good! Just a quick idea..
Add an anchor to the bottom of the page and whenever a message is pushed to the chat, make it scroll to the anchor in the JS. That way the user doesn't have to scroll ;D

Profile icon
CatR3kd

actually i did lol
it works for me...
nice to see you too!
@RayhanADev

(ps i made this in like 2 hours dont expect too much (:< lol)

Profile icon
RayhanADev

@CatR3kd lmao
and hey your two hour chat is better than my two day broken forum xD

Profile icon
CatR3kd

rip lol
i'd offer to help but im making a bigboy project...
gl tho
@RayhanADev

Profile icon
RayhanADev

@CatR3kd tehehehe thanks
gl to you too

Profile icon
CatR3kd

thanks (: ✨@RayhanADev