Skip to content
← Back to Community
Ed's and H's Birthday!!! 🎉
Profile icon
h
has Hacker Plan
lilykhan

Celebration Time! \(^▽^)/ It's Birthday of our favorite fox @eankeen and big brother @TheDrone7!
This is a gift for them from whole Repl.it community! yay!!!

Thanks to : @ApoorvSingal, @nithilan4, @k9chelsea2, @bramley and others for making this site!
and thank you all for so lovely messages!! 💖

Voters
Profile icon
caly1687
Profile icon
PYer
Profile icon
SilvermoonCat
Profile icon
Whippingdot
Profile icon
AgastyaSandhuja
Profile icon
TheOceanFace
Profile icon
arzhalbi
Profile icon
JBloves27
Profile icon
HansikaPapisett
Profile icon
CodeLongAndPros
Comments
hotnewtop
Profile icon
RayhanADev

@lilykhan front-end is the best!!!

Profile icon
HahaYes

@RayhanADev no backend smh

Profile icon
RayhanADev

@HahaYes no frontend ٩( ᐛ )و

Profile icon
lilykhan

huh

Profile icon
RayhanADev

(°▽°)

Profile icon
lilykhan
Profile icon
RayhanADev

@lilykhan danke.

Profile icon
HahaYes

@RayhanADev no backend

Profile icon
RayhanADev

@HahaYes okay okay, how about 3 lines of js that create a server and display a site?

Profile icon
HahaYes

@RayhanADev backend is superior

Profile icon
HahaYes

@RayhanADev also that is the most non-clean code I have ever seen

Profile icon
RayhanADev

@HahaYes JS spaghet 🍝 lol.

Profile icon
HahaYes

@RayhanADev smh C++ rules the world + C

Profile icon
RayhanADev

@HahaYes yeah, you‘re not wrong there
still won’t make me learn any of the C family

Profile icon
HahaYes

@RayhanADev C IS SUPERIOR

Profile icon
[deleted]

@HahaYes i like front end and back end

Profile icon
DynamicSquid

@RayhanADev ew no low level dev is the best

Profile icon
RayhanADev
Profile icon
programmeruser

@DynamicSquid no electronics dev is the best

Profile icon
RayhanADev

@programmeruser no elon musk is the best
wait that’s contrary to what I said above

Profile icon
DynamicSquid
Profile icon
chillcafe

@RayhanADev that’s a lie, discord.js is the best smh.

Profile icon
RayhanADev

@chillcafe wait who are you?

Profile icon
lilykhan

whats going on? lol

Profile icon
RayhanADev

@lilykhan idek, idek.

Profile icon
chillcafe

@RayhanADev what why would you ask that?

Profile icon
RayhanADev

@chillcafe well you’re upvoting all my posts and now everyone elses as well...

Profile icon
JBloves27

Happy b-day @eankeen and @TheDrone7!

Profile icon
CodeLongAndPros

Oh oof, I totally forget it was edwins birthday. Why he didn't say…

Profile icon
Bookie0

🎉

Profile icon
Codemonkey51

COOL

Profile icon
DynamicSquid

Happy birthday!! Imma send you guys a squid

Profile icon
zplusfour

@DynamicSquid um I need one

Profile icon
DynamicSquid

@ZDev1 lol ill send you one too

Profile icon
zplusfour

@DynamicSquid thanks, lol

Profile icon
lilykhan

lol

Profile icon
CodeLongAndPros

@DynamicSquid Me wants squid

Profile icon
DynamicSquid

@CodeLongAndPros You gets squid

Profile icon
TheForArkLD
Profile icon
RayhanADev

Happy birthday @TheDrone7 and @eankeen!

Profile icon
elipie

Happy b day, yay!

Profile icon
TsunamiOrSumth

Happy bird day!

Profile icon
Whippingdot

wait @TheDrone7 you are @eankeen's little brother (not to sound mean)? You seem pretty old yourself so...

Wait did @eankeen leave replit? I have been wondering that for a LONG time

Profile icon
lilykhan

@Whippingdot @.TheDrone7 and @.eankeen are not brothers they are friends and they both are of same age group

Edwin left replit ? kinda ig, he left the replit discord and hes not much active on replit site either

Profile icon
Whippingdot

I think that means he left... @lilykhan

Profile icon
lilykhan

@Whippingdot yeah u can say that ig

Profile icon
lilykhan

@Whippingdot why do you want to tell me your birthday? I didn't even ask for it, did I?

Profile icon
Whippingdot

🤦‍♂️ notin. Anyway BAI do not reploi @lilykhan

Profile icon
lilykhan

ok....¯_(ツ)_/¯

Profile icon
Whippingdot

lul. Also in your posts I see you mostly do birthday celebration...do you also code or..? I am just asking, not to be mean. @lilykhan

Profile icon
lilykhan

@Whippingdot huh u even run the repls? they r the birthday sites i and my friends code :V

Profile icon
Whippingdot

o lul i forgot you make websites for the birthday posts 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️ I have short term memory loss, that's all. @lilykhan

Profile icon
lilykhan

lol

Profile icon
CodeLongAndPros

Real question:
Is it Edwin, Ed, Eddy, or Eddy Weddy?

Profile icon
lilykhan

Ed, Edwin

Profile icon
elipie

@CodeLongAndPros def eddy weddy.

Profile icon
HahaYes

Ah yes happy b-day to H and Edwin very pog

Profile icon
zplusfour

I prefer making:

app.all('/logout', (req, res) => { res.cookie('active-session', '') res.cookie('user-id-signed', '') res.clearCookie('REPL_AUTH', { domain: ".bday.lilykhan.repl.co" }) res.redirect('/') })

DONT USE GET TO CLEAR COOKIES

Profile icon
slip1244

@ZDev1 thanks

Profile icon
zplusfour
Profile icon
HahaYes

@nithilan4 Hi slip