Share your repls and programming experiences

← Back to all posts
Coder100's Image Vault
Coder100

Image Vault

Hello everyone, is this a vault or an image hoster? What's the difference? That's for you to decide... Anyways this hoster is partially public in the sense that you have to be a hacker to find all the images, but anybody can host their images.

Restrictions

IDK, let's find out!

About

Too many people have vaults, so I made my own! And it's public! And it's open-source (*hint hint* @sugarfi)! Feel free to fork and rename the project to whatever you want (but please cite the author ;D)

Credits

Special thanks to @JDOG787 for beta testing and design suggestions.
@SixBeeps for design suggestions.
@sugarfi for design suggestions.

Enjoy!

Upvote for an extra 2 MB of uploading space!

Updates

PLEASE CHECK BACK SOON FOR MORE UPDATES! YOU WILL BE NOTIFIED IF YOU HAVE COMMENTED ABOUT THESE FEATURES.

Voters
Spotandjake
programmeruser
chillcafe
Wuru
SelenaYang1
TheOceanFace
VivaanSa
dabs364
NoelB33
mkw
Comments
hotnewtop
VivaanSa

AHAHAHAHAHAHA HACKER YOU HAVE BEEN FOILED! YOU THINK YOU CAN HACK ME? THINK AGAIN!

Coder100

lmao @VivaanSa

Coder100

what was your image type @VivaanSa

VivaanSa

@Coder100 =P
its
.html

VivaanSa
Coder100

lmao @VivaanSa

VivaanSa
TheForArkLD

Silent upvoting

Coder100
TheForArkLD
Coder100
TheForArkLD

@Coder100 Communism lol

Coder100
ChezCoder

hmm.........

so uhhhh am I a hacker now?

Coder100
FlightDude737

Hello again Coder100! I just wanted to let you know that your program threw an error when I tried to upload an image by pasting. It threw an error at line 19 saying that the index of 1 of matches was null. Just wanted to let you know :)

TypeError: Cannot read property '1' of null at createPaste (/home/runner/IMAGE-HOSTER-WITH-PASTE-nodejs-tool/index.js:19:20) at /home/runner/IMAGE-HOSTER-WITH-PASTE-nodejs-tool/index.js:43:16 at Layer.handle [as handle_request] (/home/runner/IMAGE-HOSTER-WITH-PASTE-nodejs-tool/node_modules/express/lib/router/layer.js:95:5) at next (/home/runner/IMAGE-HOSTER-WITH-PASTE-nodejs-tool/node_modules/express/lib/router/route.js:137:13) at Route.dispatch (/home/runner/IMAGE-HOSTER-WITH-PASTE-nodejs-tool/node_modules/express/lib/router/route.js:112:3) at Layer.handle [as handle_request] (/home/runner/IMAGE-HOSTER-WITH-PASTE-nodejs-tool/node_modules/express/lib/router/layer.js:95:5) at /home/runner/IMAGE-HOSTER-WITH-PASTE-nodejs-tool/node_modules/express/lib/router/index.js:281:22 at Function.process_params (/home/runner/IMAGE-HOSTER-WITH-PASTE-nodejs-tool/node_modules/express/lib/router/index.js:335:12) at next (/home/runner/IMAGE-HOSTER-WITH-PASTE-nodejs-tool/node_modules/express/lib/router/index.js:275:10) at serveStatic (/home/runner/IMAGE-HOSTER-WITH-PASTE-nodejs-tool/node_modules/serve-static/index.js:75:16)

FlightDude737
Coder100

Hello! Yeah this is an error I have seen a lot there's a really simple fix, and it will come out soon! @FlightDude737

FlightDude737

Awesome! Glad to hear it! :) @Coder100

Coder100
iocoder

Ummm there's an error, when I tried to paste this
the website brought me to an error page here
can u fix?

Coder100

hello, yes, this is an error in which its not a screenshot but a copied image. I'll try to fix in a new release! @Programmer567

iocoder

Ok cool :) @Coder100

TheSummit3145

neat

Coder100
HahaYes

hmmmm must find way to upload 1 terabyte image

Coder100

LMFAO @HahaYes

botApi

@HahaYes let's try xD, but not 1 TB, but 100 PB

MarblesAndMore

Pretty cool. I am not a good enough hacker to even be able to remember to what the link to my image was, lol

Coder100
CodingGoose

Cool!

Coder100
zplusfour

cool

Coder100

thank you :) @ZDev1

zplusfour
techgeek680

Cool!

Coder100

Thanks! @techgeek680

techgeek680

Ur welcome!
@Coder100

Coder100
yuhuiguo

This is cool

Coder100

Thanks :D @yuhuiguo

HahaYes

how does upvoting = 2 more mb of storage space?

Coder100

*magic* @HahaYes

HahaYes

@Coder100 ah now I get it

DynamicSquid

This is like the dark web

well, not rly, but kinda, not, idk

Coder100
JDOG787

Cool. Also thx for the mention :)

Coder100

np :) @JDOG787

ironblockhd
Coder100
Coder100

still don't know how people do these things @ironblockhd

ironblockhd

@Coder100 i simply changed the accept attribute to * using developer tools, you can fix it by adding a whitelist of image types

Coder100

LMFAO i know but too lazy to implement @ironblockhd

ChezTacoz

This is very cool

Coder100

Thanks!
@ChezTacoz

ChezTacoz

@Coder100 Your welcome

sugarfi


test

Coder100

LMFAO @sugarfi

sugarfi


GNU

Coder100

LMFAO @sugarfi

CodeLongAndPros

@sugarfi You mean GNU/Stallman. Gnu is just one part of a fully functioning Stallman system.

Coder100

XD whatever that means? @CodeLongAndPros

CodeLongAndPros

@Coder100 It’s a parody of the Stallman copypasta

Coder100
piemadd

https://doggo.ninja/ is better >:)

Coder100

lol fine @piemadd

studentAlfredAl

The link doesn't work :( @piemadd

Coder100

yes removed @studentAlfredAl

studentAlfredAl

hehe >:)
jk lol @Coder100

Coder100
sugarfi

is it free software though?

Coder100

idk is it @sugarfi

sugarfi

@Coder100 it turns out it is
i'm surprised

Coder100

YAY! @sugarfi