Ask coding questions

← Back to all posts
Lying about code
h
DarkTheif (4)

You most likely have seen this pretty cool right? Well OP claims to have made it themself but if you take a little tiny TINY look at github its not theirs Its someones named z331it3cod3r and the github link is this Now I am only bringing this to light because OP says they started working on it 3 months ago, then it was their 6th grade friend. They can't seem to pick one So while there is a Low Low Chance they made It I doubt it

This post has been locked
Answered by CodingCactus (4337) [earned 5 cycles]
View Answer
Comments
hotnewtop
CodingCactus (4337)

You have demonstrated exactly what not to do when this happens.

Use the report button next time.

DarkTheif (4)

@UnluckyFroggy Why did you close the pr... Kind of sus ngl

EpicGamer007 (1755)

omg, thank you for sharing. @CodingCactus the dude even left a patch:

EpicGamer007 (1755)

The biggest problem here is that even if he did make changes, he didnt give the original person credit and claimed "it took 3 moneths" to make it.

DarkTheif (4)

@EpicGamer007 Well When I was remaking it as here There doesn't seem to be much changed Now I might be wrong but From what I see while remaking it he/she added a thing where you can't right click or press ctrl u I have disabled those where you can and it seems to be about the same as the githubs

EpicGamer007 (1755)

@DarkTheif ok, also, u wont be able to remake it with an html repl. u need a server.

DarkTheif (4)

@EpicGamer007 idk why you deleted your last message but anyway

I doubt they are telling the truth tbh because

A). They Should Have linked the github or said something

B). Shouldn't have said they have been working on the project for 3 months

EpicGamer007 (1755)

@DarkTheif i did delete the message lol. but yea thats kinda tru

OldWizard209 (1638)

Well @UnluckyFroggy , I am going to need you see this post.... and maybe even provide a reason to why this happened because this GitHub was made like 3 years ago when you say you started 3 months ago: